Klacht indienen


De inhoud van onze pakketten wisselt dagelijks. We doen ons uiterste best om dit pakket zo gevarieerd en goed mogelijk te laten zijn, maar je kunt er niet van uitgaan dat het altijd voldoende is. Heb je desondanks problemen met de kwaliteit van een product, de inhoud  van een voedselpakket, de werkwijze van de voedselbank of met een van onze vrijwilligers? Dan kun je een klacht indienen. Wij nemen elke klacht serieus! 

Mail een klacht aan klachten@voedselbankarnhem.nl.

Jouw klacht wordt geregistreerd en verder in behandeling genomen door de verantwoordelijke Coördinator. Wij proberen je binnen 5 werkdagen een reactie te geven.

Klacht duidelijk omschrijven


Omschrijf jouw klacht zo duidelijk mogelijk. Vermeld bijvoorbeeld:

  • Datum en plaats van de gebeurtenis waarover je een klacht hebt;
  • Naam van de medewerker en/of de locatie van de voedselbank of het uitgiftepunt;
  • Naam en de datum van ontvangst van het product waarover je een klacht hebt;
  • De T.H.T. (houdbaarheidsdatum) en (productie)code die op de verpakking staat;
  • Indien mogelijk, een foto van het product (waarop de klacht zichtbaar is) en de verpakking.