Klacht indienen


Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent. Heb je problemen met de inhoud van een voedselpakket, de werkwijze van de voedselbank of met één van onze vrijwilligers? Dan kun je een klacht indienen. Wij nemen elke klacht serieus! Je leest hieronder hoe je een klacht indient.


Klachten over voedselveiligheid


Heb je een klacht over voedselveiligheid? Mail ons!

Jouw klacht wordt in behandeling genomen door de coördinator voedselveiligheid en ARBO. Klachten worden vervolgens met de afdeling die het betreft besproken en gerapporteerd aan het bestuur. Binnen vijf werkdagen krijg je een reactie.

Overige klachten

Heb je een klacht met een meer persoonlijk karakter? Stuur dan je klacht naar: info@voedselbankarnhem.nl. Jouw klacht wordt door het bestuur in behandeling genomen. Binnen vijf werkdagen na ontvangst van je klacht krijgt je een reactie.


Klacht duidelijk omschrijven


Omschrijf jouw klacht zo duidelijk mogelijk. Vermeld bijvoorbeeld:

  • Datum en plaats van de gebeurtenis waarover je een klacht hebt;
  • Naam van de medewerker en/of de locatie van de voedselbank of het uitgiftepunt;
  • Naam en de datum van ontvangst van het product waarover je een klacht hebt;
  • De T.H.T. (houdbaarheidsdatum) die op de verpakking staat;
  • Indien mogelijk, een foto van het product waarop de klacht duidelijk zichtbaar is.