Klacht indienen


Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent. Heeft u problemen met de inhoud van een voedselpakket, de werkwijze van de voedselbank of met één van onze vrijwilligers? Dan kunt u een klacht indienen. Wij nemen elke klacht serieus! U leest hieronder hoe u een klacht indient.


Schriftelijke klacht


Stuur uw schriftelijke klacht naar:

Stichting Voedselbank Arnhem
T.a.v. het bestuur
Bruningweg 7
6827 BM Arnhem

Klacht duidelijk omschrijven


Probeer in uw brief de klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Vermeld bijvoorbeeld:

  • datum en plaats van de gebeurtenis waarover u een klacht heeft;
  • naam van de medewerker en/of de locatie van de voedselbank of het uitgiftepunt;
  • naam en de datum van ontvangst van het product waarover u een klacht heeft.

Afhandeling van klachten


  • Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht stuurt het bestuur u een ontvangstbevestiging. 
  • Binnen 3 weken na ontvangst van uw klacht ontvangt u van het bestuur een inhoudelijke reactie op uw klacht.